Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

reede, 27. november 2009

Kaunis õhtuke

Enda ilusat õhtut täna veetsin ikka ülilahedalt. Sjuuuuuzi, mina ja Toomas läksime vessarikohvikusse..... Enne käisime Solarisest läbi, et miskit maitsvat juua osta. Oooo, mis kena teenindus seal oli. Hookah oli see. mmmm... muusika oli seal hea. Ja meil oli PALJUSTKI rääkida, nagu ikkka. Ülilahe ikka, et kui Suzanne kuhugi kõndis, siis kõik vastutulevad vastasoo esindajad tegid talle silma. Teenindajad olid normaalsed, ülinormaalsed, ülihead. Eriti kena oli see, kui järsku toodi meie lauda lisaks üks margariita. Öeldi, et ärge minu käest küsige, see mees mustas seal tellis. Hahaha, see oli Suzannele jälle mõeldud, või siis et jälle mõeldi mingid neiud ohoho ja peab ikka end heast küljest näitama. Igatahes, see mees mustas igakord möödaminnes vaatas suu ammuli ja tegi kauneid ilmeid. Lateksmees nooh. Lahe, et me seal laua all kaanisime ka oma siidrikesi. Suzannel ei saanud kuidagi Margarita otsa. :D Pärast ilmus meie koolikaaslane ka sinna, aga me siis lahkusime ja ma ei jaksa sellest pikalt heietada. Alguses olid mingid venkud Suzanne poole passimas, siis mingid suvakad tüübid, siis lateksmees ja ülejäänusid ma ei hakka nimetamagi. Läksime lõpuks välja peale oma vessareid ja jooke. Jalutasime vabaduse platsil kauni risti all. Aaa, ja lahe, et Suzanne tahtis trollis taksot kutsuda ja üldse ta rääkis vahepeal mitu korda pool h telefoniga. Ja mingid tüübid jõllasid meid seal. Naistele ei anta rahu, aga tõesti, kena ju, kui silmi pimestab. ilusti jõudsime lõpuks kuhu vaja. Ja Suzannel on valik mitmekaareline ja lai, aga endast ma rääkima parem ei hakka. Siiski seda normaalseimat pole; ükskord ma seletan ka, mida mehed teha armastavad, mis sugugi hea pole. Kena reede oli ja nv veel õnneks jätkub ja selle üle ma olen õnnelik. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar