Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

esmaspäev, 29. märts 2010

Risti vastupidi.

Maailmas on kõik risti vastupidi. *mulle meeldivad Mustangid, aga K on saanud Mustangiga sõita *K-le meeldib filmimine, aga mina olen näitleja *mulle meeldib hullult püsisuhe, aga mul pole seda *Suzannele meeldiks vaba olla, kuid tal on üks, kes tahab kindlat suhet *Ma olen koguaeg tahtnud kaamli seljas sõita Egiptuses. Kui ma läksin Egiptusesse, ma ei saand seda, selle asemel Suzanne samal ajal Egiptuses viibides hotellist välja astudes topiti kaamli selga.

2 kommentaari: