Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

pühapäev, 20. juuli 2014

Muusika

See, kuidas mulle meeldib muusika, on hämmastav. Ma ei suuda muusikaga magada, selle pärast, et ma jään kuulama sõnu, meloodiat ja kaasa mõtlema. Magama ei saa jääda mõeldes.
Keskendun alati muusikale, kui ma kuulen endale meeldivat lugu. Ja mitte ainult seda. Ma interpreteerin oma lemmikpala. Vaatan videot, lüürikat ja mõtlen, millest artist võiks nii rääkida. Saidil genius.com on ka kirjas.
Seepärast meeldib mulle Lana Del Rey, et tema muusikat on väga põnev uurida ja kuulata ning neis on tunne sees. On tunda, miks ta nii laulab ja miks tal sellised mehed videos on. See on väga hea hingeline muusika.

John Legendi lugu on lihtsalt parim, mida üks mees saab naisele öelda. Siin on suurepäraselt kirjeldatud armastust ja suhet. Minu meelest kaunis lugu.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar