Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

laupäev, 6. veebruar 2016

Parim ilutoode maailmas!

Seekord jagan ma oma läbielamisi ja arvamusi seoses näonahaga. Igatahes terve elu on näonahaga olnud mul igavene probleem. Küll on seal punnid, küll komedoonid ja siis läigib. Viimasel ajal see jube punnindus näos vähenes, aga rasusus jäi kestma. Rämedalt tüütu oli üldse elada nii, et näost rasu tilgub kuskile. Oleks see ainus probleem - mu nahk oli pindkuiv ka veel. Teate küll, need koorikud ilmuvad näkku ja on koledad ja nägu on selline kare ja nahka tuleb, aga all on rasuummistus.

Ma proovisin päris palju erinevaid tooteid, apteegist ostsin mingeid toonikuid ja asju. Kõiki asju just rasusele nahale. Asi läks aint hullemaks.
Üks päev ma lõin käega ja lõin nii vihaselt, et võtsin ühe ettejuhtuva kehaõli ja määrisin seda näkku. Ütlesin veel näonahale ka, et näed, ise sulle meeldib selline õlikoll olla, võta siis hulga juurde ka ja ole rahul. Muidugi on igal pool jutud, et õli ei tohi näkku panna ja ummistab poore ja blabla omg, õli ei tohi kuskile panna appi!!! Yeah right. Mõtlesin veits ja isegi tunduks nagu inimeste eest just tahetakse varjata häid asju, et nad näonahka "parandavat" kallist jura ostaks. Ok, see veidi absurdne.

Igatahes, peale seda muutus mu näonahk normaalsemaks! Ma olin mingi omg, enam polegi nii rasune. Siis hakkasin kasutama ka kookoseõli, seda tavalist.

Esiteks, kookoseõli on äärmiselt hea toode, see kuuldavasti on ka antibakteriaalne (pole bakterisöötmele pannud ise, nii et pole kontrollinud). Seda kulub täiega vähe. Veidi võtan ja panen näkku. Näonahka hoiab see rasust igatahes täiega vabana. Kui varem ma pidin kolm korda päevas nägu pesema ja mu meik läks laiali ja nägu läikis nagu praepann, siis enam selliseid hirmsaid probleeme pole.

Nii ja siis uurisin ma selle kookosevärgi kohta ja avastasin veel selle kasulikke toimeid ja milleks seda saab kasutada. Näiteks sellega saab meiki eemaldada. Tegelt ka, ma ükskord proovisin. Siis juustesse saab panna ja juuksemaski sisse. Ega ma suurt midagi sellega ei teegi, kasutan lihtsalt kõikide hunnikute näopuhastusasjade asemel. Lisaks seda saab toidu sisse panna.

Kasutan seda tavaliselt nii, et panen hommikul näkku, kui olen näo ära pesnud. Siis peale saaks panna ka meigi. Kui ma meigi teen, siis panen natuke meigi alla ka. Aga hästi vähe tuleb seda panna, muidu nägu tilgub teistpidi, sellest kookosõlist.

Kookoseõli leiab poest õlide kõrvalt, panin siia suvalise pildi, sest ma ei viitsinud enda oma praegu pildistada.

BodyShopist üks õli, mida ma näkku panin



Seletan ära ka, miks need rasueemaldavad rasusele nahale mõeldud tooted ei tööta nagu lubatud. Nad võtavad korraks rasu ära, aga samal ajal tunnevad rasunäärmed, et rasu tuleks juurde toota. Seetõttu aktiviseerib toode rasunäärmeid veelgi rasu tootma. Ma otsisin alati tooteid, kus oli kirjas, et nad ei erguta rasunäärmeid, kuid mitte ükski toode ei teinud nagu lubatud. Kui õli näkku panna, siis avastasid rasunäärmed, et elu on ilus ja ei peagi ületöötama, saab ka ilma hakkama. Sama on minu meelest ka nende tobedate rasustele juustele mõeldud šampoonidega.

Igatahes on mu näo seisukord kordades paranenud just tänu kookoseõlile. Oleks ma teadnud, et probleemi lahendus nii lihtne ja käeulatuses on. Igatahes, ma olen siiani äärmiselt õnnelik, et selle avastasin ja kasutama hakkasin. Mulle sobis see suurepäraselt!







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar