Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

teisipäev, 4. oktoober 2016

Põnevaid fakte minust!!!

Mõtlesin, et tegelikult pole ma ju kordagi täpsemalt rääkinud teatud faktidest enda puhul otseses kontekstis. Ses mõttes, et jutu käigus tuleb pigem välja, mida ma arvan ja kõike seda, aga et mis oleks mu suurim soov või lemmiktoit, ei teatagi, kuigi võib huvi pakkuda!

Alustame! Koostasin ankeedi ise oma profiteadmiste alusel! See on hullult hea ankeet puhuks, kui mõtlete näiteks, mida mulle kinkida või kuhu mind kutsuda.


  • Vanus: praegu 24, varsti 25, aga kuna see muutub iga aasta, siis ma unustan selle alatasa. Et kui automaatselt ütlen valesti (enamasti teen end vanemaks kogemata), siis mu sünniaasta on 1991, nii et saate arvutada :)
  • Seksuaalne orientatsioon (mul ikka): heteroseksuaalne
  • Tähemärk: skorpion ♏
  • Lemmikhobi: vedelemine. Teate küll, see voodis vedelemine ja tooli peal vedelemine.
  • Lemmiksilmavärv: roheline ja sinine korraga ühel persoonil

    Töötlesin. Päriselt ma taolist värvi silmi vist ei oma.


    • Lemmikmäng: arvutimäng. Telefonis meeldib nt Asphalt 8, soojalt soovitan seda! Arvutis üks mu pm esimene mäng, mille läbi tegin, oli Trespasser. Googeldage seda, see on megacool. Aasta oli siis eelmine sajand.
    • Lemmikraamat: entsüklopeedia, ükskõik milline
    • Lemmikloom: madu (nagu ma ise). Väiksena olid lemmikloomad dinosaurused, eriline lemmik oli velociraptor. Näiteks saate mulle madusid kinkida või maokujulisi ehteid. Nii nunnu!
    • Lemmikloom2: kass
    • Lemmikkassitõug: kiilakas
    • Lemmikloom3: roomajad


    • Lemmikaastaaeg: siis kui valge on
    • Lemmikpuu: palm 🌴
    • Lemmikvärv: kuldne.
    • Lemmikvärv2: lilla, royal värk ju.
    • Lemmikvärv3: bensiinivärv ⛽. Haha, ma ikka nii vaimukas.

    • Lemmikkeel: eesti keel
    • Lemmikkeel2: ladina keel
    • Lemmiksõna: pauk.
    • Lemmikõppeaine kunagi ammu koolis (no see laste kool, gümnaasium ja põhikool): eee... Füüsika, matemaatika, bioloogia, eesti keel.
    • Lemmikmaa: Eesti
    • Parim omadus inimestes: ausus. Ma reaalselt mõistan kõike tegelikult, või suht kõike, ka seda, kui inimene ütleb mulle ausalt, et ta ei taha minuga suhelda, sest ma olen idioot või ükskõik mis muu põhjendus tal siis on. Iseasi on see, kui palju ma siis uurin, miks ta nii arvab jne :D
    • Lemmik füüsiline tegevus: tunne nagu ise teeks vähe, aga tegelt ei tee vähe. Näiteks ratsutamine.
    • Lemmik füüsiline tegevus 2: mulle meeldib sprintida ja hüpata.
    • Lemmikterritoorium: mets, duh

    Sodisin puude peale, kui metsas käisin

    • Lemmiklill: kaktus 🌵
    • Ajastu, mida külastaks: tulevik raudselt
    • Linn või maa: maaaaaa
    • Parim kodune tegevus: magamine
    • Lemmiktoit: eee... Veiseliha siis, kui valima peab, aga kui ma elu lõpuni peaks ainult ühte toitu sööma, siis ma ei ole nõus.
    • Lemmikauto: mulle meeldib BMW.
    • Polaarsus: negatiivne
    • Lemmikartist: Lana del Rey

    • Lemmik muusikastiil: dubstep

    • Lemmik hobusetõug: ahhal-tekiin
    • Favoriitmeel: haistmine
    • Lemmiklõhn: parfüüm (väga infoküllane, eks). Mu lemmik parfüümidest on Mexx Black naistele ja Gucci Premiere.
    • Lemmiknumber: lõpmatus
    • Lemmikehe: Selline, mida ma iga päev külge ei pea panema, ma ei viitsi ära võtta ja tagasi panna koguaeg asju. Bling-bling peab olema konstantne, kuigi mul pole siiani nabarõngast, mis sobituks antud kriteeriumitega.
    • Lemmikheli: bass
    • Lemmikfilm: Dolby helisüsteemi reklaam filmi alguses kinos.
    • Lemmikkunstistiil: akt (aga erootika mitte nii lemmik)
    Oktobrikuud näitav kalender on alati autos olemas, et igaks juhuks kuupäeva vaadata

    • Lemmikjalanõud: tossud
    • Lemmikriided: dressid, millega saab käia nii klubis kui ka ratsutamas. My style!
    Vaadake mu dresse. On ju igaks elujuhtumiks sobivad.

    • Lemmik immuunsüsteemi rakk: natural killer
    • Lemmik füsioloogiline protsess: uni
    • Lemmikuni: uneparalüüs on päris vahva ja lemmikuni on lucid dream
    Küsige juurde, eks ma siis jooksvalt täidan.






    2 kommentaari: