Blogist

Blogist
Mõnikord satiiriline varjatud poolhumoristlik üllitis, mõnikord südamelt paotatud emotsionaalne lugu, mõnikord luuletused ja kirjanduslik looming, mõnikord segumasinast läbi käinud pajatus, mida ilmestavad mitmed juhuslikult pillutud lausestruktuurid, mis on seatud tekstiks esitlemaks minu mõtteid, arvamusi ja läbielamisi. Ridade vahel on nii mõndagi peidus. Head lugemist!
Tekstide loata kopeerimine, muutmine, kasutamine keelatud (sh meediaväljaannetes)! Tekstide kasutamiseks pöörduda blogi autori poole (autori e-mail: hundikoer@gmail.com) või tutvuge hinnakirjaga lehel "Autoritasude leping".

esmaspäev, 15. mai 2017

Elysa uus bassihõnguline laul "Amora"

Tere!

Nagu te teate, huvitun ma mingil määral muusikast. Seetõttu ma seekord arvustan meie kodumaise artisti Elisa Kolki lugu "Amora", mis just välja tuli reedel.


Esimest hetke kuulates meenutas lugu veidi välismaist loomingut, nagu oleks ehk Inna mõni uutest lugudest? Aga see tuju hajus vähem kui sekundiga. Veidi edasi kuulates ilmus välja mitu erinevust. Lugu on pigem eestilik, suvehõnguline ning mis mulle kõige rohkem meeldib - stiililt on ta EDM ning ehk kõige rohkem EDM alt trap. Elisa hääl sobib suurepäraselt selle looga kokku ja on kõrvale väga meeldiv kuulata. Lugu on pigem omanäoline. Esimest korda kuulates, ma ei oskagi öelda, kas ma oleks eestilikku vaibi tajunud. Tavaliselt oskan ma kohe ära öelda, kas lugu on eestlaste poolt tehtud või välismaine. Kui ei oska seda öelda, siis järelikult on tegemist väga hea looga.

Sõnade poolest tundub lugu olevat samamoodi suvehõnguline. Kui möllavad igasugused emotsioonid ning tutvutakse uute inimestega. Tunne, nagu juhtuks midagi põnevat ja ootusärevus on sees. Sõnade poolest annab laul vaba tunde - elu on huvitav, kuid süda soovib midagi ning ka saab midagi. Vabadusetunne nagu suvel ikka, kui on koolivaheaeg ning puhkus tööst ja muudest kohustustest. Siis ootaks nagu midagi ja sooviks midagi. Tean küll, olen selliseid asju tundnud. Mingil määral nagu sooviksid, et need asjad, mida sa teed - et tuleks ja teeks keegi teine sinuga neid. Või pigem - keegi tuleb ja sa tunned end seetõttu superhästi ning tunded on ülevad, sest ta tõstab su tuju ning tekitab huvitavaid emotsioone. Samamoodi ka soov oma südant kasutada. Kui olla vallaline, siis täpselt sellised tunded, nagu laulus kirjeldatud, kutsuvadki tegutsema ning elu nautima. Vaba süda, aga soov teha midagi ägedat. Mitte et nüüd suhtes olles neid asju ei saaks teha :D Suhtes oleks tunne, et tripiks koos oma kalli inimesega ringi ning naudiks vabadust ning mõnusaid hetki koos.

Autos oleks seda lugu väga hea kuulata suvel ringi sõites. Nagu lüürikavideoski. Mu lemmikkoht on vahekoht, kus vokaalid on meeldivalt muusikaga seotud. Samamoodi sobib see muusika ka klubisse mängima, kuna sisaldab elemente, mille järgi on hea tantsida. Tavaliselt lugusid kuulates tajun ma ära, kas lugu sobib pigem päevavalgesse või öisesse aega klubisse. Selle loo puhul ongi huvitav see, et nii valge ilm ja autoga sõitmine on sobivad, kui ka õhtune ja öine aeg. Mõlemad situatsioonitunded on loos tajutavad. Mis on väga hea, sest mõningat lugu kuulates on olnud tunne, et sobib ainult klubisse, kuid muusikavideo on lauspäikese all tehtud. Siis ei sobi see minu jaoks kuidagi kokku. Kuid selle loo puhul on lai variatsioon, millisesse situatsiooni lugu sobib. Muidugi selle loo puhul ma ise oleks veelgi rohkem bassielemente lisanud, aga see olen ju mina - kõik peab mürtsuma.

Seega, mul on hea meel, et eestimaine lugu on elektrooniline ning mõnus. Annab küll välismaise vaibi, kuid samas on tunne ikkagi nagu ööd on lühikesed ning suvi on mõnus ka siinsamas.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar